happy father’s day

Me and daddy gonna watch Kung Fu Panda later! I love you Daddddddddddyyy.

Btw, sorry if the pics are not in order, the photographer edited the song “L.O.V.E” onto them and I’m too lazy to arrange properly! =P

Taken @ home.

xoxo, Jessica

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

xoxo,
Jess

hair extensions

Everybody knows Jessica used to have hair extensions!

.

.

.

.

…But then I cut my bangs and removed my extensions, so my hair became like this:

.

.

.

So, how on earth did Jessica’s hair grow so fast within 2 weeks?!

.

.

.

.

.

.

.

No, it’s not some amazing hair grow tonic.

And no, I didn’t go back to City Plaza to put on my extensions again…

In fact, on certain days I can choose to have longer hair, and on other days I can choose to have shorter hair.

People usually ask, “Is maintaining hair extensions very troublesome?”

The truthful answer is : DUH!

.
.
.

What sort of beauty treatment ISN’T anything but troublesome? You everyday wash your face then need to apply moisturizer, toner, sunblock, etc not troublesome meh?

With the permanent (4 months) hair extensions, it’s very troublesome because it gets really itchy, your hair becomes a tangled pile of shit, and washing your hair everyday becomes a chore.

Or better still, PIMPLES WILL FORM ON YOUR ***SCALP***!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHA. Horror story yea.

Ok la, for the sake of beauty, it’s not THAT bad. For someone like me who wears false eyelashes everytime I go out without fail – the horror is completely bearable.

But I know there are a lot of girls out there who are damn lazy!

So, let me introduce you guys to a type of hair extension thats not getting enough credit:

CLIP-ON HAIR EXTENSIONS!

from http://oh-shannon-hair.blogspot.com/

This sweetie sent me a couple of clip on curly extensions to try, and I am very happy that my extensions always look DAMN nice. HAHA!

I have no idea why curl extensions look so fake on others. They look fine on me. Probably the texture of the hair and the type of perm.

So anyway, I feel like a complete idiot for not using clip-on-extensions from the start.

They are SOOOOOOOO convenient. I am in love with the inventor.

I can just clip it onto my hair ANYTIME I want. If I get bored of it, I can simply take it off halfway and keep it in my bag whenever the weather gets too hot. LOL!

And it’s become my very own special entertainment during meals - people go like, “Wa, your hair is sooooo nice! And so long too! It’s real hair right?”

To which I reply, “Nope!” then proceed to take the clip-on-extensions off my hair and pass it around the table and enjoy watching the shocked expressions on everyones faces.

HAHAHAHA. Sometimes I totally forget I’m in public, then I just take the extensions off and I realize about 20 people are staring at me with horrified expressions.

Apparently, the public is not too used to seeing girls like me simply “Taking their hair off” =P

And I also got this new maxi dress from http://candy–licious.blogspot.com

Photobucket

DO VISIT http://candy–licious.blogspot.com

FOR PRETTY CLOTHES!

.

.

.

I LOVEEEEEEEEE LONG HAIR.

Super pretty please!

**this is after!**

Photobucket

Don’t ya think the extensions blend in like magic?!

I think I was always fated to have such long beautiful hair la. By the way, pardon the messy hair, my hair is always like that LOL

.

.

.

Don’t need to worry about inconvenience, because putting these clip on hair extensions takes like, what, 5 seconds? =)

NO LIES! You can keep it for a very very long time, as long as you take care of it.

Plus, it’s extremely affordable. And readers of www.underage-girl.blogspot.com get 5% off!

So remember to say you read Jessica’s blog!!!

Photobucket

Jessica is obviously delighted with her hair and new dress.

So visit http://candy–licious.blogspot.com for pretty clothes and

http://oh-shannon-hair.blogspot.com/ for your beautiful hair extensions, BABES!

Or DUDES.

If your boyfriend is as queer as mine….

Thanks to James and me,

after this post,



you would find that extensions can be used in many more ways than clipping it onto girls’ heads..
…..

.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Photobucket

DADDY LONG BEARD!

HAHAHAHAHAHAHAHAAHA.

.

.

.

OR….

.


.



.



.






.







.




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Photobucket

HAHAHAHA
HAHAHAAH!!!

OMG I LOVE MY BF!!!!!!!!

..Ok fine, confession - I made him do this. But does this put a smile onto your face or WHAT! x)

P.S – I will not answer ANY queries about hair extensions. Please direct all questions to blogshop owner instead.








xoxo,
Jessica

xoxo,
Jess
Previous Posts12345